HTML

Életem utolsó két hete

"Andris Vagyok. 34 múltam. Öt éve volt egy balesetem, amitől nyaktól lefelé megbénultam. Azóta teljesen magatehetetlenül fekszem, ráadásul szépen-gyorsan jöttek a szövődmények, műtétek, gyógyszerhegyek, stb. Olvasok, tévézem, rádiózom, internetezem. Hangvezérléssel sok mindent irányíthatok. Csak éppen nem élek. De mindennek hamarosan vége, mert egy Bátor Segítőmmel pontot teszünk az i-re." Volt a kétes gerillamarketing kampány ismertetője.

Friss topikok

  • Andris1371: @k.apor: Jaj, dehogynem, Kedves. Kettőnk közül én tisztelem meg Önt azzal, hogy eltűröm szánalmas... (2010.07.31. 23:30) A FŐNÉNI BOSSZÚJA
  • Andris1371: @kicsi bogár: @baloghkitti: Valóban nem volt egy átgondolt kampány. A mea culpát már többször elm... (2010.07.06. 18:15) Kegyes átverés
  • Nolik: @igorka: csak ne itt nézd, hanem a blogspot.com-on most talán tiszta:-) @RobDN: :-) kössz már meg... (2009.07.30. 20:00) Még két nap; titkok és hazugságok
  • igorka: Mária, nekem ez a legösszeegyeztethetetlenebb az egész hívőséggel. ha nem hiszek a hihetetlenben a... (2009.07.28. 15:36) Még négy nap; Az első csók íze
  • attila.1969.: Akár haldokolsz,akár nem..Bejárta a híred a sajtót..Ha igazat írsz részvétem,ha nem akkor segítek ... (2009.07.28. 14:41) Még három nap; Posztumusz bloggerigazolvány

Linkblog

2009.07.27. 09:45 Andris1371

Még három nap; Posztumusz bloggerigazolvány


Állítólag a II. világháború alatt a porrá bombázott angol városok lakossága kevésbé kívánta, hogy a halálos ellenség Németország városait hasonlóképp szétbombázzák, mint azon angol városok lakói, ahol a németek nem bombáztak. Pedig akkor előbb véget ért volna a háború, és a „viszonossági bombázást” valamiféle bosszúként is felfoghatták volna az őket ért sérelmekért. De mégis az együttérzés erősebb volt bennünk, mert ellenségkép ide-, vagy oda, végső soron a német városok lakói is nyomorúságos, élő céltáblák, akik ugyanúgy szívnának mint ők, és hát bármit is sulykolt a háborús propaganda, ők is embertársaik.

Ha mégis vannak ilyen túlvilági dolgok és megúszom a poklot és a purgatóriumban sem tisztulok standby-on az idők végezetéig és netán Szent Péter a Kapunál rákérdez, hogy: -Nos, Andris gyerek, add át nekem az egyik Igaz Ember üzenetét, akkor először is megpróbálnék alkudozni vele, mint ahogy oly kedvesen ti is teszitek velem, merthogy sok-sok Igaz Ember sok-sok arra méltó üzenetét megkaptam a napokban, amit szívesen továbbítanék a Mennyek Országában, viszont ha ő is hozzám hasonlóan megmakacsolná magát és nem tágíthatnám azt az egyet, akkor ezt adnám át:

„Réka Ágnes írta...
Sziasztok!
31 éves vagyok, röviden az én sztorim:
2004. január: este kettőslátás, másnap már kegyetlen szédülés is, idegklinika: agyvelőgyulladás. Kérdeztem az orvost, hogy mitől volt ez (nem tudja, mivel kullancs nem csipett meg), mik lehetnek a következményei. A doki szerint nem lesz semmi következménye, 5% esély van rá, hogy kialakul a sclerosis multiplex (izomsorvadás). Hát csak nem, gondoltam én.
2005. július: a jobb lábam egyik pillanatról a másikra "beállt", nem mozgott. Újra idegklinika-izomsorvadás. Én, aki 8 évig aktivan kézilabdáztam, hogy kerülhettem ilyen helyzetbe? Amikor tv nézés közben feküdtem az ágyon, majd mivel megszomjaztam, kiugrottam volna az ágyból egy pohár teáért, és akkor bumm, pofára estem - volna, de a kezeim mozogtak, volt min megtámaszkodnom. Intenziv szteroidos infúziókúra után "kijöttem" belőle, most nagyjából egészségesnek mondhatom magam, azonban az esély megvan rá életem végéig, hogy bármikor kiújul.
Én még ezzel a múlttal sem tudom elképzelni, hogy Andris mit él át. És lehet, hogy ez az Andris nem is létezik, lehet, hogy tényleg csak egy szakdolgozat, vagy könyv készül a sztoriból (legyen úgy, nem bánom, ha megszivtam és sajnáltam őt), de van másik Andris, vagy Gábor, vagy Gyöngyi, vagy akárki, aki tényleg igy él.
Szerintem a lényeg nem ez. Andris felvázol egy szituációt, amibe most sokan beleszaladtunk, mert mondjuk ha az utcán meglátunk egy hasonló sorsú embert, talán meg is sajnáljuk, de tovább nem foglalkozunk vele. Most viszont elolvassuk minden nap a bejegyzéseit. mert érdekel, hogy mi lesz pár nap múlva. Mert olvashatjuk,itt van a szemünk előtt. Ha csak egy napos lett volna a blog, már senki nem emlékezne Andrisra.
Rita hozzáállása teljesen kiakaszt, főleg azért, mert ő állitólag ápolónő. Nem szeretnék ott beteg lenni, ahol ő dolgozik. Elképzelhető, hogy megkapnám pl. azt, hogy álljak fel és menjek ki egyedül a mosdóba. És ha tényleg irritálja az eset, miért is olvassa el mindennap?
Andris, elfogadom a döntésedet és tisztellek a bátorságodért, bár én biztos nem tenném meg. És remélem Te sem fogod megtenni, látod mennyi barátod lett? Ha csak a fele megtenné azt, amit itt beigért Neked, már akkor is jól járnál, elmondhatnád, hogy volt értelme a blognak.”

Réka, kívánom neked, hogy még 60-70-80 évi, makkegészségesen eltöltött evilági lét után kerülj te is a Kapu elé egy újabb Igaz Ember üzenetével! De azért odafönn a „nyelvtannácizmusodról” hallgatni fogok. Egy kis germanizmustól még megértjük, hogy mire is gondolt a kommentelő kolléga:-).

Olvasom, hogy indult egy mozgalom, afféle médiahekk, ahogy tanult riporter olvasótársunk mondaná, miszerint nemsoká bloggerigazolványt kell kiváltani a blogoláshoz. Újságírók és blogolók viccelődtek, találkozót is szerveztek, tréfából ki is nyomtattak ilyen igazolványokat, viszont állítólag a blogolók 20%-a mindezt el is hitte. Talán ez nem is annyira meglepő nem kicsit túlbürokratizált hazánkban, ahol ha bármilyen hivatalos ügyet intézne az ember, tuti, hogy még egy extra papírt kérnek, és senki sem lepődik meg azon, ha netán egy telekátíráshoz a Hivatal a jámbor álllampolgár bérmakeresztanyjának a mosógép jótállását közjegyző által hitelesített másolatban is csatolni kéri. Viszont ha már kiötlötték ezt a tréfát, akkor játszunk el azzal a gondolattal, hogy ha jelképesen is, de létezik ilyen blogger igazolvány. Nekem sajnos az ismert okokból okafogyottá válik ez a blog, viszont minek vinném sírba a jelszót? Érdekelne, hogy ki folytatná, és milyen ügyet karolna fel? Akár meglévő blogjának a népszerűsítéséhez is felhasználhatná, mert lehet, hogy az enyémet talán picit többen látogatják és úgy érzi, hogy a sajátját is jó lenne, ha minél többen megismernék. De persze új blog is indítható, bátran engedjétek el a fantáziátokat és a téma is szabadonválasztott, akár valami pajzánabb dologgal is előrukkolhattok, hisz tudjátok, ép koromban tőlem sem állt távol némi-nemi ittas bicskavezetés útján elkövetett szőrszálhasogatás:-). Vagy netán a blogos átverések lebuktatására specializálódott miss Marple tagozat vinné tovább a blogot?:-). Akár a közszféra és a magánszektor is egymásra találhatna afféle P+P konstrukcióban, hisz az sem kizárt, hogy közületek valaki épp egy ilyen hivatalban, munkaidő alatt tud pár percet szentelni arra, hogy beleolvasson a blogomba. Mit tudom én, mondjuk a Király szakrális temetkezési szigetének apropóján például közösen üzemeltethetné néhány nap múlva a kegyeshalal.blogspot.com-ot Csepel Önkormányzata és a Zámbó család, hogy a négy oktávos hangterjedelmű néhai előadóművésznek méltó emléket állítva, tehetséges ifjú énekeseket istápolhassanak. Avagy egy blog, amely felkarolja a honi média páriáit? Ahol nem gúnyt űznek Kiszel Tündéből, özvegy Forgácsné Fehér Anettkából, Fekete Pákóból, Uhrinrin Benedekől, és még sorolhatnám e szerencsétlen, porig alázott lúzereket, korra nemre, bőrszínre, végzettségre és szellemi képességre tekintet nélkül, hanem az Embert látják bennük. Mert hiszen mind a hívők-, mind a hitetlenek számára nem az az egyik legfontosabb üzenete az Írásnak, hogy a Megváltó a gyengék, a megvetettek és a kitaszítottak pártját fogta? Vajon ma nem így tenne? Inkább azon ügyködne, hogy mondjuk Gyárfás Tamás vagy Széles Gábor médiabirodalmai újabb töbszázmilliós érdekeltségekkel bővüljenek? Hát, én bízom benne, hogy ugyanúgy, mint kétezer éve, amikor a társadalom peremére sodródott, gyakran rovott múltú embertársaik pártját fogta, most se tenne másképp. Egy nagyapa féle, békebeli bádoglaborban mosná meg, majd törölné hajával szárazra Molnár Anikó lábait, főleg ha egy csöppnyi NDK úszónős retro lábfétis light feelling sem állna tőle távol:-). Persze mindez csak néhány hirtelen jött, kósza ötlet részemről, bármivel előrukkolhattok. Például nagyon rokonszenves volt, ahogy az egyik kommentelő felvázolta, hogy az országok is hasonlíthatók emberekhez, és hogy Magyarország egy zárkózott, középkorú férfire hasonlít. Picit továbbgondoltam ezt a dolgot, amit remélem nem vesz zokon a kommentelő, hogy mi lenne ha nemcsak országokat, hanem hivatalokat is megszemélyesítenénk? Például az Artisjust én úgy képzelem el, mint egy mindig ápolt frizurájú és szakállú, vizet prédikáló és bort ivó fiatalembert. Vagy az ORTT-t, mint három darab, sóhivatalban foskarikákkal zsonglőrködő, bekötött szemű, szájú és fülű majmot, akiknek cirkuszi frakkjuk is van, jó vastag zsebekkel, ahová más majmok stikában duzzadt borítékokat dugdosnak. Vagy mint valaki írta, itt úgy érzi magát, mint egy titkos társaság tagja. Akár lehetne egy titkos társaságot is fenntartani, valamiféle újraértelmezet szabadkőművességet, ahol idősek, fiatalok, betegek, épek és gyógyultak, túlképzettek, és szerényebb végzettségűek, hívők, hitetlenek és keresők, mind-mind tegezik egymást és majd csak rémleni fog, hogy volt egykor egy néha mocskosszájú, furcsa fiú (de dicséretére váljon, hogy soha se moderált, mert higgyétek el, ilyet nem tettem, ha töröltetek, azt ti magatok tettétek) akiről igazándiból senki se tudja, vajon hogy nézett ki ép korában, de azt se, hogy sérülten hogyan fest, csak annyit, hogy útjára indította ezt az egész mozgalmat. Hát, lehet, hogy valami ilyesmi a tágan értelmezett hallhatatlanság? Voltam már fiú, lány, növény, néma hal, mely a tenger mélyén úszik, mintha rémlene, hogy egy ókori görög költő írta volna valami ilyesmit, fáradt vagyok, elő nem guglizom, bocs ha tévednék. Na, a halhoz adjuk hozzá az elektronokat, és dadamm, ott lesz egy pirinyó belőlem:-).

És kérem, amiatt se fogja vissza magát senki, ha úgy érzi, nem eléggé mestere a szavaknak. Mindannyian másban vagyunk ügyesek. Lehet, hogy páran emlékeztek még a Hagymácskaként említett rokon kislányra. Nos, neki van egy számítógépjátéka, amiben tündérkéket kell öltöztetni meg más kunsztokat produkálni (persze főleg anyukája segít neki) és ezek a kis Disney tündérek különféle tulajdonságokkal bírnak, van amelyik vízen jár, míg a másik kerti virágokat növeszt pillanatok alatt, satöbbi. Szóval, biztos vagyok benne, hogy ha valaki nem a billentyűzet zsonglőrje, akkor lehet, hogy mondjuk ő a kuglófsütés nagymestere, de még csak kitűnni se kell semmiben, ha valakinek tiszta a szíve, mint itt szinte mindenkinek. És azon ritka dolgok közé tartozik, amik még meg tudnak hatni, amikor érzem, hogy valaki a szívét teljesen kitárja soraival, még ha a megfogalmazása picit sutácskára is sikeredik. Olyasmi ez, mint amikor a porban vergődő kis veréb igyekszik segíteni egy még tőle is gyámolatlanabb társának, vagy amikor egy könyvesboltban a legalsó polcról merő véletlenségből leemelünk egy könyvet, aminek esetleg a hátoldala is esetlenebb, mint a sok-sok flancos kiadásnak és nem ajánlja egyik celeb sem és szinte szánalomból kezdjük olvasni, de amikor belemerülünk, rájövünk, hogy micsoda rejtett kincsre is bukkantunk. Tehát az ötleteknél nekem nem a megfogalmazás igényessége a mérvadó, persze a vitriolos tollú sokdiplomások se fogják vissza magukat, ha van hozzá kedvük. Itt mindent szabad és semmi sem kötelező. Ti hogyan hirdetnétek a power of blogot? Csak egy valamivel nem ér indulni: Andris emlékápolással. Az ilyesmit hagyjuk meg az észak-koreai blogger szövetség tagjainak, akik Kim Dzsong Kettő elvtárs emlékének majd minden bizonnyal méltó blogot szentelnek:-). Mint valaki megjegyezte, ezen a blogon nagyon heterogén az olvasóközönség és ez nekem nagyon rokonszenves. Nekem doszt elég az, ha közületek néhányan olykor majd rám gondolnak egy-egy pillanatra, mondjuk hosszú téli estéken, amint a tisztaszobában békésen horgolgatnak a karosszékben ülve a Szentkép és a makraméval ékesített Aradszky László poszter alatt, avagy más kedves olvasóim, aki meg éppen a piercingjeiket fényezik újra egy izgalmasabbnak ígérkező swinger partyra készülve.

18 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kegyeshalal.blog.hu/api/trackback/id/tr531271659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Geisha Mermaid 2009.07.27. 09:45:00

Van aki egész életében emlékezni fog rá.

Kapen 2009.07.27. 09:45:00

Sziasztok!

Egynyári sztori lesz ez az egész, és jövőre már senki nem fog emlékezni rá.

Valaki azt írta, hullagyalázónak érzi magát, amiért minden nap eltemetjük, majd másnap kiássuk Andrist.
Elgondolkodtam: inkább dögkeselyű vagyok, aki Győzike lerágott csontja után szenzációra éhes tekinttel veti magát erre az érdekes blogra. Először csak körözve, passzív olvasás formájában, aztán egyre közelebb és közelebb kerülve a "prédához" kommentekkel. És már nagyon várom az utolsó napot... Pff, hányingerem van saját magamtól. :(

Geisha Mermaid 2009.07.27. 09:45:00

Pontosan értettem, nem is sértődtem meg rajta, szükségtelen elnézést kérned.

Renáta 2009.07.27. 09:45:00

Azt hiszem félreérted, nem rosszindulatú volt a feltételezés... Elnézést érte.
Zoli!
Az összeesküvés-elmélet az én fejemben is járkál és sajnos én is gyártom az elméleteket... Más infó hiányában...

Geisha Mermaid 2009.07.27. 09:45:00

Kedves Renáta, nem tudom, de már nem lep meg ez az újabb feltételezés sem, már csak a nagynéni nem voltam a sztoriban...
Pedig én csak egy egyszerű kommentelő vagyok, aki az öngyi-topicból vetődött ide, és még a saját ügyének rendezéséhez sincs ereje, nemhogy másokéhoz.

mmk 2009.07.27. 09:45:00

Napok óta gondolkodom a hogyan tovább ez a blog kérdésen. Nem írtam le, mert a "fogjuk meg és vigyétek" tipikus esete lett volna. :) Most megvan a felkérés, az én kristálygömbömben ez dereng fel:

Egy Erős Kezű Vezető viszi tovább, rendszeresen, kb hetente egyszer beír egy sztorit olyan emberek életéből, akik balesetet szenvedtek vagy más súlyos betegségük van/volt.

A sztorik nem a baleset körülményeiről, a betegség részletezésről szólnak és nem sajnálatkeltő hangvételűek. A beteg/sérült ember emléke, világlátása, bármi. Ahogy Andris, Tőled tanultuk. :)

Az Erős Kezű Vezető optimálisan olyan ember, aki betegekkel foglalkozik, sok ilyen eset van körülötte, képes elfogulatlan lenni, van egy minimális íráskészsége, humora és nem hajlamos a szentimentalizmusra.

Az Erős Kezű Vezető email címe nyílvános, bárki küldhet neki sztorit a saját életéből vagy ismeretségi köréből, ebből is választja a rendszeres bejegyzést.

A Kommentelők a bejegyzéshez kapcsolódóan kommentelnek. (Nahát.)

Az lenne a szép, ha a Sztoriküldők között lennének olyanok, akik elmennének nem internetképes beteg emberekhez. Meghallgatnák és elhoznák a történetüket, majd kinyomtatva később elvinnék nekik a kommenteket és mások sztorijait.

Én max kommentezést és a saját környezetemből sztoribeküldést tudok vállalni, többet nem.

hujder 2009.07.27. 09:45:00

Sziasztok!
Még mindig nem jutottunk előrébb.. sem erkölcsileg, sem technikailag.. :-)

"Andris" .. elég sűrű életetd lehetet, ha ennyi mindenről, ennyire jólértesülten írsz :-) Lehet, hogy a 34 sem igaz?

Kezdem megszokni ezt az erkölcsileg megszokhatatlan állapotot..hogy mindannyian lassan "segítővé" válunk...
Szerintetek?

Zoli

Renáta 2009.07.27. 09:45:00

Geisha!

Mért van olyan fura érzésem, mióta ezt a blogot olvasom, hogy Te vagy az a B.S.??? Nekem elsőre ez ugrott be, nem az, h Te Andris vagy. Csak úgy sugárzik némely hozzászólásodból a szeretet és a megértés... Remélem ez is csak a képzeletem szüleménye...

Maybe 2009.07.27. 09:45:00

Örülök, hogy valaki ilyen helyzetben ilyen bejegyzéseket tud létrehozni, hogy képes így gondolkodni. Persze mondhatjuk ezek csak bejegyzések ,ki tudja, a nap többi részében milyen gondolatok uralkodnak el benned... Csak gondolom, hogy azért túlnyomó többségben pozitívak a gondolataid, máskülönben a postok is lehangolóak lennének. Én sajnos nagyon érzelmes vagyok, és a kelleténél sokkal mélyebbek az érzelmeim, lelkileg nagyon labilis vagyok, és nagyon meg tudnak viselni olyan dolgok, amikre a legtöbb "normális" ember max. legyintene egyet. Sok hülyeséget csináltam már, aminek mai napig iszom a levét, és fogom is, valószínűleg életem végéig, és emiatt sokszor gondolok arra, hogy már csak ezért is jobb lenne meghalni... De itt le is zárom ezt a részét a mondandómnak.
És kit érdekel, hogy a rendőrség mit derít ki? Erről kb. az jut eszembe, és lehet, hogy most ezért minimum mindenkitől egy vascsövet kapok, de akkor is azt mondom, ez egy laza középsőujj a rendőrségnek... "Baszd fel a kéket" =)
Azt írtad, szereted, ha kitárulkoznak. Nem szeretném sajnáltatni magam, és főleg nem Veled (és ez nem lenézés szagú akar lenni!), akinek úm. a helyzetéhez képest az enyém rózsásnak mondható, de sajnos van az a különbség, ami miatt "különbözünk" (és ezzel nem azt az üzenetet szeretném közvetíteni, hogy ÉN mindenkinél különb és felsőbbrendű vagyok...). Az embereket -számomra- nem komindottan a külsejük különbözteti meg egymástól, az csak a felszínes segítség az egyén számára, hogy szavak nélkül felismerje a másikat. Nagy segítség. De igazából azt gondolom, a gondolatok, az érzések különböztetnek meg igazán. Kimondva, kimondatlanul, nem tőlünk függ, csakis attól, akié a gondolat. És ő dönti el, megosztja-e másokkal, avagy sem. Én az a fajta vagyok, akinek nem kell bizonyítani, hogy a bizalmára méltó valaki, csak elég egyszer bizonyítani azt, hogy nem. És nem bánom, hogy megbíztam, mert olyan dolgokat mondok el, amikről nem bánom, ha mások is tudják. És nem a kedvenc színemre, és egyéb jelentéktelen(nek tűnő) dolgokra gondolok. Hanem amivel jelezni tudom másoknak, hogy megbízhatnak bennem... Megvan bennem az a tulajdonság is, hogy mások dolgait akkor sem tárom ki, ha ezt nem kérik külön, ellenben ha úgy érzem, segítségre szorulok, nem szégyenlek megnyílni. A saját problémáimról szívesen beszélek, és értékelem mind a pozitív mind pedig a negatív kritikát, mert mikor valakinek beszélek a dolgaimról, vállalom, hogy bármi is a véleménye, elmondja, aminek már csak azért is örülök, mert ez számomra jelzés értékű, és tudom, nem lehet minden(ki)re általánosítani, de vannak érzések és gondolatok (némi tapasztalattal kiegészítve), amik azt sugallják, ebben az emberen érdemes megbízni (azért mert nyíltan fel meri vállalni a gondolatait, amire sokan nem képesek). És építő jellegű kritikaként tudom értékelni azt, amit kapok. Már ha őszinte az a vélemény, és nem irigységgel telt...
Tudom, így a végére már nem sok köze van a posthoz, mi több, nagyon el üt annak a témájától, eléggé átment személyesbe,... de ki mondta, hogy egy komment csak az adott témához szólhat? =) Sem az első sem az egyetlen nem vagyok...
Andris, ÉRTÉKELLEK MINT EMBERT =) És bármi is van/volt/lesz, már valószínűleg sosem foglak elfelejteni. És nem azért írom, mert ezt "kell" ideírni, hanem mert így van. Mert ami hatással van rám, ami megérint, az megmarad bennem. Márpedig az írásaid megérintenek, elgondolkodtatnak, felnyitják a szemem, és jobb útra terelnek (még ha csak gondolatok, gondolkodásmód szintjén is, már ha csak elgondolkodtat, az is valami!).
Szerintem.
És ezt köszönöm Neked.

Geisha Mermaid 2009.07.27. 09:45:00

Csak olyan ember alkalmas segítőnek, aki ő maga is meg akar halni, méghozzá a segítésével egyidejűleg, vagy legalábbis rövidesen azt követően. Így mentesülhet az utólagos felelősségrevonás alól.

Geisha Mermaid 2009.07.27. 09:45:00

Olyan fura egy nagy lélegzetvételnyi mondanivalóban, egy bejegyzésen belül olvasni a bádoglabort, a tisztaszobát és a swinger klubot.

m 2009.07.27. 09:45:00

kezdek rájönni,hogy igazából tényleg tökmindegy, hogy Andris létezik vagy sem,ez nem lényeg... reggelente kiváncsian térek be ide,hogy mi lesz az aznapra szánt történet, akárki írja is. TEtszett a mai :)

Lukács: neked meg annyit, ha TE vagy....:) a 9 éves fiamnál Te vagy a sztár! :)

Réka Ágnes 2009.07.27. 09:45:00

Andris!
Köszönöm a jókivánságaidat és az Igaz Ember megnevezést!

A "nyelvtannácizmusomról" annyit, hogy az nagyon fájt (be akarjuk folyásolni), és tudom, hogy vannak szavak, ahol nem használom a hosszú i betűt, de a tesómtól kaptam Amerikából a laptopot és azt még nem találtam meg (ha valaki tud egy billentyűkombinációt, megköszönném).
Szép napot mindenkinek!

Gothika 2009.07.27. 09:45:00

Azt ugye tudod, hogy a rendőrségnek vagy a médiának nem lesz nehéz kideríteni, hogy ki is vagy/voltál, na meg ki segített neked. Elég kicsi a valószínűsége annak, hogy három nap múlva egynél több 34 éves, nyaktól lefele lebénult valaki meghaljon. Kicsi ez az ország, könnyű utánnanézni. Én se szeretném ha valakinek pelenkáznia kéne, vagy ha arra se lennék képes, hogy az orromat megvakarjam, de gondoltál-e arra mi lesz azokkal akiknek majd a balhét el kell vinni?!

Lukács 2009.07.27. 09:45:00

Na, véletlenül a tegnapiba raktam be, de érsz nekem annyit, hogy idemásoljam:
Andris öcsém, hidd el, nem a Menyország Touristot akarom promózni, hál, Istennek, fut a szekér magától is, de azért a zenei ízléseden csiszolhatnál!:-) Hajrá Andris, hajrá Loki!

Gitti 2009.07.27. 09:45:00

Elmentem, Aradszky posztert beszerezni!

Hárpia Náncsi 2009.07.27. 09:45:00

Nos inkább szentkép és Depeche Mode poszter alatt:) és a pinyó is kikopoik addigra a számból:)
Valaki rajtam keresztül küldene egy levelet neked ha kapnék egy privát email címet el is küldeném. Azért nem máslom be ide mert ő nem szeretné.

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.07.28. 14:41:58

Akár haldokolsz,akár nem..Bejárta a híred a sajtót..Ha igazat írsz részvétem,ha nem akkor segítek rajtad szívesen..Ha nem működik a kezed..Ne gondolj rosszra,csak kiverném neked és ennyi..Lehet,hogy erre van a legnagyobb szükséged..
süti beállítások módosítása